Mnoho lidí má ze spolupráce s designerem, nebo architektem obavy. Většinou se jedná o otázku financí – zda spolupráce s interierovým profesionálem nebude příliš nákladná, nebo jestli nebudu tlačen do nákupu drahých věcí. Také můžou přijít obavy, jestli budou vyslyšeny všechny moje požadavky a představy, pochopen záměr, nebo se nebudu cítit manipulován do vize, která mi není vlastní. Případně nejistota v tom, zda si budeme s designerem, či architektem vyhovovat „lidsky“, neboť je obvykle nutný osobní kontakt a návštěva profesionála ve Vašem domově, což může také někoho od spolupráce odradit. A mnohokrát v podstatě klient potřebuje spíše nasměrovat, nebo pomoci prostor doladit. Využitím služby elektronického designového poradenství všechny tyto obavy odpadají. Dopředu víte, za jakou cenu jakou pomoc dostanete a můžete se v klidu rozhodnout v pohodlí Vašeho domova. Mohlo by se zdát, že je pro designera snadné a časově nenáročné prostě poslat několik odkazů. Ale skutečnost je jiná. Pouze zkušený profesionál je schopen na dálku a podle fotografií pochopit případnou chybu, nebo nedokonalost, která klientovi uniká a správně ho nasměrovat. Také je to pro klienta velká úspora času, protože zkušený designer přesně ví, co hledá (barevnost, styl, materiál) a také dobře zná nabídku trhu, takže také ví kde a u koho hledat designově optimální produkt za požadovanou cenu. Případně také rozpozná, když požadavek klienta nelze na tomto trhu uspokojit a rovněž mu tím čas ušetří a navrhne jiné řešení, které již realizovatelné je.
Žijeme v době, kdy kvalitní fotoaparát je součástí téměř každého mobilního telefonu, což umožňuje díky zaslaným fotografiím na dálku profesionálně poradit. V praxi to znamená, že mi můžete zaslat fotografii například svítidla, nebo jiného interierového zařízení spolu s fotografií prostoru, kam je daná věc zamýšlena a já Vám mohu dát jasnou odpověď ano, nebo ne a případně Vás navést správným směrem, což většinou znamená ke správnému stylu, nebo barvě (nebo obojímu), která by byla pro interiér a jeho soulad vhodnější. Může to být samozřejmě i obráceně, tzn. zašlete mi fotografie daného prostoru ze všech pohledů a já Vám sdělím, co v prostoru podle mého názoru neladí, co je třeba pozměnit a zašlu Vám odkazy na konkrétní produkty, které interiér pozmění tím správným způsobem. | ELEKTRONICKÉ PORADENSTVÍ je určeno klientům, kteří: - právě zařizují byt, nebo prostor a dostali se do
bodu, kdy nevědí, jak dál ELEKTRONICKÉ PORADENSTVÍ není určeno klientům, kteří: - zařizují nový prostor a očekávají komplexní službu včetně designového návrhu - potřebují vizualizaci prostoru - potřebují stavebně-technické rady Jak postupovat, pokud chcete využít služby elektronického poradenství: 1. Nafoťte ze všech úhlů prostor, se kterým chcete poradit. Alespoň na jedné fotografii by měla být dobře viditelná barva a struktura podlahy, nebo podlahu nafoťte zlvášť z malé vzdálenosti. 2. Fotografie pošlete na e-mailovou adresu: jolana.kralova@hetch.cz spolu s jasně formulovaným dotazem (dotazy). Pokud se chcete zeptat na konkrétní interierový předmět (nábytek, svítidlo, dekoraci, stínění apod.), zda je vhodný do Vašeho prostoru, či nikoli, přiložte obrázek, nebo vepište do e-mailu odkaz na tento produkt. 3. Do 48 hodin obdržíte e-mail s mými doplňujícími dotazy (pokud budou třeba) a návrh na výši mé odměny s konkrétním uvedením způsobu mé profesionální pomoci. (Ceny se pohybují v rozmezí 300 Kč+DPH až 1200 Kč + DPH). V případě řešení více prostorů, nebo komplikovaného prostoru může být cena vyšší, ale opět máte možnost ji předem odsouhlasit, nebo odmítnout. 4. Pokud budete s cenou, způsobem poskytnutí mé pomoci i termínem souhlasit, zašlete mi v tomto smyslu potvrzující e-mailovou zprávu. 5. Do odsouhlaseného termínu (nejčastěji do 48 hodin) Vám zašlu e-mailovou zprávu s konkrétními radami a odkazy (pokud budeme takto předem dohodnuti). V příloze této zprávy rovněž naleznete fakturu s částkou, kterou jste předem odsouhlasili. 6. Pokud budete spokojeni, uhradíte fakturu v uvedené lhůtě. V případě, že nebudete s mou pomocí spokojeni, zašlete mi do 24 hodin e-mailovou zprávu, kde popíšete konkrétní důvody, proč nejste s mojí službou spokojeni a v čem nebylo splněno Vaše očekávání. 7. Pokud bychom se neshodli v oprávněnosti Vašich výhrad, sami navrhnete nižší cenu, kterou Vám budu následně fakturovat. |